Saturday, May 31, 2014

Bil je maj (bloganje 5)

Bil je maj, bil ... bliža se koncu, pa sem pomislil, da bi bilo potrebno nekaj objaviti na blog (za vse moje zveste bralce :P ). Pa pojdimo po vrsti. Maj se je začel s prvim majem ;) in prvomajsko parado starodobnikov v Naklem. Seveda se tega ne sme zamuditi, pa čeprav je začetek že ob zgodnji 10 uri. Fotogalerija z dogodka je objavljena na kšk.
Tretjega sem malo za šalo, malo za res, odšel na voden ogled Cerkelj. Kdo bi si mislil, da lahko o Cerkljah zveš toliko novega! Galerija tukaj.
Sedmega sem se v popoldansko-večerno-nočnem času udeležil Škisove tržnice, ki se je v popoldansko-večerno-nočnem času spremenila v luštno in mokro koncertno prizorišče. HvalaBogu za foto pit s streho, tako sem bil malce manj moker, kot ostali udeleženci dogodka. V kolikor ne bi bil strašansko žejen, bi do konca dogajanja verjetno ostal dokaj suh, a kot pravijo - pijača je kur*a! HvalaBogu tudi za bivšega sošolca Igorja, pri katerem smo lahko prespali. Tenkju! (Galerija)
Naslednje jutro sem najprej letel domov, ob enajstih pa že v Layerco (en luštn lokal v Kranju) na novinarsko konferenco Tedna Mladih. Če podrobno pregledate galerijo, boste videli, kako že pridno nalagam Škisove fotke na intronet. :)
Devetega se je začel težko pričakovani TEDEN MLADIH! Za prvo reportažo, sem pofotkal sejem otroške opreme. Trejdal so rolerje, kolesa, avtosedeže, otroke, dudke, kaj vem kaj vse, poglejte si v galeriji.
Otvoritvenega koncerta TM sicer nisem fotkal, sem pa seveda prišel pofirbcat na Šundre. Na fotki Alex nabira kroge. Po koncertu smo s kolegoma N in M spotoma leteli še pofotkat eno rojstnodnevno zabavo. (happy bday to you!). 
Prespal sem kar na Kškjevem klubu, tako je bilo najlažje, saj je bilo že ob zgodnji deseti uri pofotografirati tržnico unikatnih izdelkov pred kranjsko mestno knjižnico. Nakupil sem par drobnarij, fotke pa tukaj. Istočasno se je na Glavnem trgu odvijal tudi Talent TM, seveda sva s šefom Mihom podelala tudi to, fotke. Kmalu po koncu talentov so v Starem Mayrju igrali eno čudno igro, go.
Popoldne sem bil načeloma prost, sem pa z veseljem pofotkal ene par dedcev, ki so se kar pošteno klali med seboj. Bam.
Večer se je začel na Pungertu, kjer so jazzammali. Seveda so si tri sekunde, preden mi je uspelo priti do odra, vzeli pavzo. Okej, pa sem skočil po klancu navzdol do balkona, kjer naj bi se odvijal bogsigavedi kakšen koncert - no koncerta ni bilo, zgolj predvajali so yu-rock glasbo. Seveda se nimam kaj pritoževati, saj je šefe častil neko novo pivo, ki sploh ni bilo švoh! Pred vrnitvijo na Pungert sem na hitro skočil še na Jinxe na Khislstein.Ker pa varnostniku ni bilo po volji, da sem na hitro skočil za oder, sem se s trezno glavo raje odpravil podelati jam sesssssion na Pungert. Ni bilo slabo, a sem jo kaj kmali že moral pobrisati na Traina. Z Zormanom in Balantičem smo se popokali v avto in se odpeljali na postajo, mene sta vrgla ven, ona dva pa odšla podelat Disko norijo na Bazen. Ker sem po določenem času čakanja ugotovil, da še ne igrajo in še kar nekaj časa ne bodo, sem odkorakal na Bazen, kjer smo z majstroma ustvarjali epic fotke, folka namreč ni bilo, tako da smo se lotili individualnega portretiranja z LED lučko. Galerija vredna ogleda je na tej povezavi. Po kratkem disko premoru, sem odšel podelati na Traina, ko pa mi je dopi.....lo, sem se rade volje vrnil (spet seveda peš) na Bazen. 
Zjutraj smo bili zares bogi, s cliotom smo se odpeljali na Jošt, podokumentirat Vzpon na Jošt (z biciklom). Ena fotka -klik- da si boste predstavljali, kako bogi ... No, uspelo nam je ---> galerija. To je bil tudi edini dan v tednu z devetimi dnevi, ko sem spal doma. Oh, postelja moja ...
Četrti dan TM je bil ponovno epski. Zjutraj sem prišel na zajtrk, čez opoldne smo ga hengali po mestu, popoldne pa sem na stadionu v Kranju fotografiral turnirje v mini - košarki, odbojki, nogometu. No - sedaj pa za vse, ki me še vedno sprašujete, kako je nastala ta fotografija, berite pazljivo - ko sem pofotografiral turnirje, sem se usedel v svojega konjička s štirimi gumami in se namenil proti info točki kšk. Ko sem se približeval policijski postaji, sem zagledal, kako iz vhoda ven šprintajo policaji (množina). Ready kot sem vedno, sem imel fotoaparat na sovoznikovem sedežu. Pograbil, pofotkal, debelo pogledal in se odpeljal do info točke. To je ta famous zgodba, zaradi katere me sedaj pozdravljajo, kako sem slaven. Right. 
Epski dan se seveda ni zaključil. Zvečer je sledila še modna revija, po njej, pa sva z Zormanom pograbila dekleta in jih popeljala malo naokrog (na žalost max 25m) ter ponovno opravila par individualnih šutingov z LED osvetljavo. Foto: Matija Matic Zorman, lučkar: moja malenkost. Fotke pa TUKAJ.
Peti dan TM sem si vzel bolj na izi, fotkal sem samo večerno stand up predstavo. Treba malo spočiti fotoaparat, jetra in noge. :)
Sreda, šesti dan TM, najprej seveda en odličen zajtrk - amerikanske čalapinke!
Popoldne je Andrej Murko kuhal z misicami, naša maskota TMau, pa je želel vse misice poročiti. Katera pa bi se lahko uprla tako lepemu nasmehu!? Istočasno je na Kokrškem mostu potekalo žemarjenje. Človeški osebki z dovolj poguma, so se ali spuščali po vrvi na spodnji most, ali pa po drugi vrvi plezali na most. Zgledalo je dokaj zabavno, posebno, ko se je pri spuščanju komu zataknilo in ga je konkretno cuknilo. Hihi. 
Večer je zaznamovalo predavanje kolega majstra fotografa Jureta Makovca, fant res obvlada! Ker pa sem enkrat že bil na njegovem predavanju, sem dvakrat vmes skočil še na koncert neuveljavljenih skupin. Obvezno je bilo priti na Le Serprentine, saj pri njih poje naša sodelavka Tjaša.
Sedmi dan TM sem recimo obiskal delavnico za zdrav nasmeh, kdo bi vedel zakaj...
Večer je potekal v metal vibracijah, spotoma pa sem iz Downa letel še v stolp Škrlovc na Čedahučije, pri katerih igra kolega Jean. No, tokrat ni igral.
Fotografsko udejstvovanje tistega dne se je končalo s fotografiranjem gasilecv, ki so nedaleč od kluba odstranjevali podrto drevo s ceste. Veter je pihal. Močan veter. 
Predzadnji, osmi dan TM. Po počitku doma sem fotkal odprto impro vajo. Kar zabavno, posebno za sodelujoče, jaz sem se lahko le prikrito hihital. Nadaljeval sem v Layerci na pojma nimam čem točno...
Od pol devetih naprej smo se začeli zbirati na Pičulinovi otvoritvi fotografske razstave v Klubaru. Primož je že nekaj let uradni fotograf vseh Klubarovih dogodkov, tako da je naredil razstavo koncertnih utrinkov. Fotke so bile super, bila je pijača in jedača in vsi smo bili zadovoljni!
Jedi brateeeee!!!
Koliko ljudi na zgornji fotki miži?
V Downu so na zaključku glasbenih tematskih večerov igrali najprej Foo Fighters Tribute (zgoraj), zatem pa sem ponovno poslušal Anavrine. Baje, da so mi igrali za rojstni dan, ki sem ga imel ravno ta dan. Darilo mi je bilo vsekakor všeč! ;) Na klubu smo se malo poveselili, velika zahvala za presenečenje, dejansko so mi zrihtali torto! No, toliko za širno javnost. ;)
Zadnji dan TM, začel se je z bežnim obiskom rovov pod Kranjem ...
... nadaljeval z bežnim obiskom vaje gasilcev ...
... ter skoraj že zaključil z bežnim obiskom zelemenjave. Seveda pa to še ni bil konec. O ne, ne!
Za čisti konec je seveda poskrbel zaključni koncert. Dejansko smo bili pozitivno presenečeni nad obiskom in energijo obiskovalcev. Že prvi nastopajoči - zmagovalci tekmovanja neuveljavljenih skupin; Le Serpentine - so imeli kar številčno publiko. Sledili so The Tide, Zablujenci (spodaj) ter Niet. Vsi štirje bendi so razturali, nas pustili drgetajoče, preznojene, željne šeee! Well, koncerta je bilo konec, sledil je top after v Downu, okrog sedmih pa smo se spokali spat. Edini teden v letu, ki ima devet dni je bil kar konkretno naporen, a sem ob delu užival! TM - se vidimo drugo leto, ko bova praznovala 21-letnico.
Zaradi pretirano slabega vremena - veter je bil konkretno ojačan - so zaključno četrtkanje (beach party), ki bi moralo potekati v času TM, prestavili za en teden. Meni je bilo to super, saj sem se v tistih parih dneh lahko malce spočil (v gozdu z žaganjem drv), v četrtek pa se ponovno malce podružil v Klubaru. Do treh sem vztrajal, več mi noge niso pustile, saj sem bil še vedno izmučen.
Ko sem fotke zrihtal in poslal, je bila ura že pozna (4:01), zato sploh ni bilo najmanjšega dvoma, da se ne bi že ob desetih dopoldne odpravil v Kranj na maturantsko parado. Uf, sonce ni bilo dobro za moje skisane možgane, ampak pustimo sedaj to. 
Za par ur sem šel domov spat, potem pa v šoping, saj smo klubovci imeli rojstnodnevno zabavo (trije smo praznovali v zadnjih dveh tednih). No, zabava je uspela, seveda pa se spet nisem mogel prav pošteno naspati (spal sem spet kar na klubu), saj sem že ob desetih moral biti v Planetu Tuš ...
.. kjer je zmagovalec realitišova Gostilna išče šefa, Tomaž Škvarč Lisjak, pripravil odličen zajtrk zame, seveda pa so jedi smeli poskusiti tudi drugi obiskovalci nakupovalnega centra. Opoldne sem preživel na klubu, kjer sem seveda moral urediti in odposlati ravnokar posnete fotografije. Popoldne me je namreč že čakala naslednja misija:
Mednarodna razstava starodobnikov! Uf, kot da jih še nikoli ne bi videl, sem si rekel. Ampak! To so bili dejansko starodobniki. Malce za spočiti uči, če že nog nisem mogel.
Seveda ga skoz samo žuram, zato tudi kadar pridem domov, je tam tudi žurka. No, tokrat je stara teta praznovala rojstni dan (vsenajnaj Cvetka!). Na žalost sem praznovanje moral predčasno zapustiti, uspelo mi je zgolj še na hitro v usta zbasati par kosov pice, potem pa sem bil že na poti v Adergas. 
Po tisočih "popolna-zapora-ceste" mi je končno le uspelo najti pot do cerkve v Adergasu, kjer sta Katja in Matej imela dobrodelni koncert v podporo njunemu projektu Gremo v Mongolijo. Preverite njuno stran, da zveste, o čem gre projekt in kako lahko pomagate!
Ena random fotka izpred ene cerkve.
Seveda pa ne more biti objave brez mačketin! Tokrat vam predstavljam; obutega mačka!
Zadnji četrtek v maju sem fotografiral premiero Hamleta, predstavo Mladinskega odra Kranj. It was fun!
Po predstavi, layerci, kranchyju, klubu, sva se z Balantičem znašla na afterju nekega ruskega večera. It was fun! :)
Predzadnji dan tega tako lepega meseca (zakaj skoz pada dež!?!?) sem za kolega pofotkal čisto svežo Yamaho r125.
Zadnji majski dan sem se odzval povabilu Korošca in Majcna, da pridem v Planet Tuš Kranj na Aviomanijo. Letel sem v simulatorju, si ogledal fotografsko razstavo, katere del so bile tudi Majcnove fotke, nasplošno je bilo zelo fajn. 


Bil je maj ...

No comments: