Saturday, December 14, 2013

Road trip Vransko (Center Varne Vožnje)


Večji del včerajšnjega dne sem preživel v avtu. Za dobrojutro sem se po starih cestah odpravil iz Kranja proti Vranskem, čez Kamnik in vse manjše in še manjše vasice. Pot proti Štajerski se je razmeglila in peljal sem se mimo čudovitih motivov, ki jih preprosto nisem mogel kar pustiti mimo, zato sem med vožnjo nastrelil nekaj posnetkov.

Prometa skoraj da ni bilo, sem in tja se je kje pojavil kak tovornjak ali traktor, sicer pa - prazna cesta za osamljenega jezdeca na srebrnem konju z rdečim sedlom.
Na Center varne vožnje Vransko sem prišel dosti zgodaj, da sem si lahko privoščil še jutranjo kavo in ogled poligona. Sonce je sijalo, trava je bila zmrznjena in dan je bil mlad.
Po uvodnih - dejansko - zanimivih predavanjih sem si v menzi privoščil kosilo (6.80€). Kasneje čez dan se je izkazalo, da je bilo kosilo vredno vsakega centa, saj si več ur v avtu brez odmora za prigrizek. 
Celo popoldne vaj na poligonu smo imeli gosto meglo, tako da smo poleg zahtevnosti pri vajah imeli še extra razmere! Morda je bilo to celo dobro, saj je bila pot nazaj - meglena. Hvala Monsterju za energijo in Bogu za GPS navigacijo na mojem telefonu, sicer sploh ne bi našel poti domov. Vidnost je bila maksimalno par metrov pred avtom, tako da sem se vozil, kot po jajcih. Včerajšnji dan je bil ena taka celodnevna preizkušnja v varni vožnji.

No comments: