Sunday, November 10, 2013

Spet malo bloganja

Dragi bralec, cenjena bralka, živjo! Vseskozi se na polno dogaja in vedno bolj mi zmanjkuje časa za vse po vrsti, da bi še vsako stvar na blogu objavljal je enostavno no-go. Zato bom danes ustvaril eno tako skupno objavo, poročilo preteklega dogajanja in vtisov tega tedna.

Še preden pa se je teden dobro začel, natančneje v nedeljo, sem na sestanku z Otom končno dogovoril za sodelovanje v fotosekciji Kluba študentov Kranj. Spomin mi le stežka seže do ponedeljka, predvidevam, da sem dopoldne imel fax. ;) Popoldne sem, kot že dostikrat doslej, zabil za računalnikom, lahko edino rečem, da je bil produktiven del sestavljanje portfolia. To je eno tako zelo zanimivo delo, gledanje svojih starih fotografij, tarnanje nad jpeg-om, ko vidiš, kakšne napake si delal včasih in katere med njimi delaš še zdaj. S pridihom nostalgije ti morda uspe nabrati par fotografij, ki se ti zdijo zadovoljive. Zvečer sem letel v Kranj že na prvo fotografsko pokrivanje - filmske megaprojekcije na Bazenu. Torek, sreda; če po pravici povem, se razen torkovega faxa in par dnevnega glavobola ne spominjam prav veliko. Aja, h kolegici sem moral po fotič, saj sem v petek snemal. No, zato pa se je več dogajalo v četrtek. Čez dan so prevladovali čajcki in lekadoli, potem pa sem najprej popoldne pofotkal tečaj risanja in spil še eno hitro pijačo z Roglom, večer pa smo preživeli na četrtkanju v wanabe Las Vegasu. Jerica je gamblala, a ji sreča ni bila ravno naklonjena. Dan se je zaključil naslednji dan. Še pred spanjem pa sem ugotovil, da sem - zmeden kot sem bil - pri kolegici pozabil vzeti še stojalo za fotič. Peti dan tedna sem do popoldneva prečiliral, popoldne pa ves živčen pičil do Nejca po stojalo, potem pa direktno na snemanje neke predstavitve knjige. Dveurno stanje na dveh kvadratnih metrih je vsekakor pomagalo, da sem se za silo pozdravil. Kao. Priznam, da mi je svež zrak potem zunaj prav dobro del. Naključje je hotelo, da sta bila kolega Blaž in Rok ravno 'pri sosedu' na pijači in smo se na hitro odločili, da se kljub temu, da sicer nismo mislili iti, udeležimo prijateljičine žurke za rojstni dan. Fural sem seveda spet jaz in ker sta fanta imela naslednji dan obveznosti, smo sklenili, da bomo zgodaj odšli domov. Ha-ha-ha vic tedna. Včeraj se mi je utrnila ideja in sem poiskal FL Studio in se malo zafrkaval. Zvečer sem odčel v Naklo, pogledalo se je par filmov, malce po 23h pa sem pičil še v Kranj, da sem poslikal glasbeni tematski večer v Downu - piratov je bilo reees veliko ;). Dan se je že skoraj zaključil, zato se je odšlo domov. Zadnji dan tedna, totalno izmučen, sem uspel še vrniti fotič, obiskati sorodnike na praznovanju, prejle pa sem pofotkal še potopisno predavanje v Klubaru.

Več fotk: http://foto.ksk.si

No comments: