Saturday, March 2, 2013

Offroad Slovenija (Naklo 2013)

Danes je v Naklem potekala Offroad preizkušnja. Seveda sem želel to ujeti v svoj objektiv, saj sem lani zvedel za to en dan po samem dogodku. Čez noč je bilo dokaj vlažno, zato je bila proga, kakor tudi okolica, zelo blatna.
Atraktivni nastop Aleša Rozmana
Kolega Nejc je imel danes nesrečni dan, ne samo da mu je v nogo priletel en kamen, še fotoaparat mu je škripnil (kenon...)
Najbolj odprt avto na Hard preizkušnji
No tukaj pa je trenutek, ko sem se kar pošteno ustrašil. Sem bil že v nizkem štartu, da se bo treba po hitrem postopku odstraniti s trenutnega mesta, saj je tega prav lepo zaneslo. Tudi izraz na obrazu kolega Nejca pove veliko :)

Seveda pa sem svojo ceno plačal tudi sam, bil sem blaten do kolen, saj je bil prizorišče eno samo tekoče blato. Dobro da sta vsaj fotoaparata ostala dokaj čista.

No comments: